Zapraszamy do kontaktu: poniedziałek – piątek w godz. 07:30 – 16:00

81 744 58 19, 81 745 34 65

600 475 829

O Nas

Przedsiębiorstwo Jurimp zostało założone w 1991 r. jako firma zaopatrująca przemysł w narzędzia i oprzyrządowanie do obrabiarek oraz  świadcząca usługi w zakresie doradztwa technicznego.
Oferuje: narzędzia skrawające, ręczne, pomiarowe, ścierne, elektronarzędzia, urządzenia i materiały spawalnicze oraz zawiesia i wciągniki jak również oleje i smary.

Przedsiębiorstwo posiada przedstawicielstwa ponad 25 firm z branży narzędziowej i pokrewnych.

W 1998 roku firma Jurimp jako pierwsza w branży narzędziowej wdrożyła System Zarządzania Jakością w zakresie handlu hurtowego narzędziami. Fakt ten poświadcza przyznany nam certyfikat nr NC-075/98 zgodny z normą EN-PN ISO 9001 nadany przez Polski Rejestr Statków S.A.

 

prs_9001-1

 

 

Podstawą działalności firmy jest spełnienie wymagań i oczekiwań klientów poprzez uzyskanie wysokiej jakości usług na poziomie konkurencyjnym wśród najlepszych organizacji.

Główne nasze cele to:

•  bieżąca analiza potrzeb i oczekiwań klientów,
•  świadczenie fachowych porad i wskazówek dotyczących oferowanych towarów,
•  skracanie czasu realizacji zamówienia,
•  nieustanne podnoszenie kwalifikacji personelu,
•  nieustanne doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001.

Zarząd JURIMP Sp. z o. o. deklaruje, że cały personel współtworzył treść polityki jakości, identyfikuje się z jej celami i respektuje założenia systemu jakości.

Zarząd Spółki deklaruje zobowiązanie do:
• spełnienia mających zastosowanie wymagań prawnych, normatywnych i kontraktowych,
• ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością oraz zapewnienie środków niezbędnych dla realizacji postawionych celów.

 

Prezes Zarządu
Jerzy Mazur

Zapraszamy do współpracy!

 

certyfikaty

 

Nasza misja

Naszą misją jest stały rozwój kompetencji, technologii oraz jakości oferowanych produktów. Każdego dnia staramy, się uważnie słuchając informacji płynących od klientów, dostosowywać oferowane produkty do ich potrzeb i możliwości ekonomicznych.

Poprzez wewnętrzne szkolenia z dziedziny profesjonalnej obsługi klienta jak również zewnętrzne warsztaty podnoszące kwalifikacje działu handlowego jesteśmy w stanie proponować klientom narzędzia o najwyższym poziomie jakości.

Wyróżnia nas szybkość reakcji na zapytania klientów, elastyczność oraz zdolność głębokiej analizy potrzeb rynku. Naszym atutem jest stałe podnoszenie kompetencji i poziomu jakości świadczonych usług.

W kontaktach z klientem zawsze staramy się działać na podstawie zasady wzajemnego szacunku i być otwartym na wszelkie sugestie.

Zaangażowanie wszystkich pracowników firmy w jej rozwój prowadzi do budowania stałych relacji z klientami oraz dostawcami.