O nas

Przedsiębiorstwo Jurimp zostało założone w 1991 r. jako firma zaopatrująca przemysł w narzędzia i oprzyrządowanie do obrabiarek oraz świadcząca usługi w zakresie doradztwa technicznego.
Oferuje: narzędzia skrawające, ręczne, pomiarowe, ścierne, elektronarzędzia, urządzenia i materiały spawalnicze oraz zawiesia i wciągniki jak również oleje i smary.

Przedsiębiorstwo posiada przedstawicielstwa ponad 25 firm z branży narzędziowej i pokrewnych.

W 1998 roku firma Jurimp jako pierwsza w branży narzędziowej wdrożyła System Zarządzania Jakością w zakresie handlu hurtowego narzędziami. Fakt ten poświadcza przyznany nam certyfikat nr NC-075/98 zgodny z normą EN-PN ISO 9001 nadany przez Polski Rejestr Statków S.A.

ISO2021

prs_9001-1

 

 

Podstawą działalności firmy jest spełnienie wymagań i oczekiwań klientów poprzez uzyskanie wysokiej jakości usług na poziomie konkurencyjnym wśród najlepszych organizacji.

Główne nasze cele to:

  • bieżąca analiza potrzeb i oczekiwań klientów
  • świadczenie fachowych porad i wskazówek dotyczących oferowanych towarów
  • skracanie czasu realizacj zamówienia
  • nieustanne podnoszenie kwalifikacji personelu
  • nieustanne doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy EN-PN ISO 9001

W czasie swojego funkcjonowania przedsiębiorstwo zdobyło liczne wyróżnienia i certyfikaty przyznane przez podmioty zewnętrzne takie jak na przykład miesięcznik Forbes czy Puls Biznesu. Otrzymaliśmy między innymi tytuł ” Solidny Partner” za rzetelność, uczciwość i terminowość w biznesie. Standardy te stosujemy do dziś.

Firma Jurimp nieustannie rozwija się zwiększając gamę oferowanych narzędzi oraz poszerzając rynki zbytu także o sprzedaż internetową.

Od 2002 r. Siedziba firmy znajduje się we własnym biurowcu. Firma dysponuje możliwością własnego transportu samochodowego w dowolne miejsce w Polsce.
Załogę firmy stanowi stabilny, wysokowykwalifikowany zespół pracowników posiadający wieloletnie doświadczenie w pracy w branży narzędziowej oraz wiedzę nieustannie doskonaloną dzięki szkoleniom wewnętrznym i zewnętrznym

Powyższe czynniki sprawiają, że współpraca z nami gwarantuje naszym klientom całkowitą satysfakcję związaną z jakością obsługi i oferowanym asortymentem.

Zapraszamy do współpracy!

 

certyfikaty

misja

Naszą misją jest stały rozwój kompetencji, technologii oraz jakości oferowanych produktów. Każdego dnia staramy, się uważnie słuchając informacji płynących od klientów, dostosowywać oferowane produkty do ich potrzeb i możliwości ekonomicznych.

Poprzez wewnętrzne szkolenia z dziedziny profesjonalnej obsługi klienta jak również zewnętrzne warsztaty podnoszące kwalifikacje działu handlowego jesteśmy w stanie proponować klientom narzędzia o najwyższym poziomie jakości.

Wyróżnia nas szybkość reakcji na zapytania klientów, elastyczność oraz zdolność głębokiej analizy potrzeb rynku. Naszym atutem jest stałe podnoszenie kompetencji i poziomu jakości świadczonych usług.

W kontaktach z klientem zawsze staramy się działać na podstawie zasady wzajemnego szacunku i być otwartym na wszelkie sugestie.

Zaangażowanie wszystkich pracowników firmy w jej rozwój prowadzi do budowania stałych relacji z klientami oraz dostawcami.